Best 4 Baby - Ομηρόλης

Best 4 Baby - Ομηρόλης

1. Επιστροφή προϊόντων


1. Επιστροφή λανθασμένου προϊόντος


Σε περίπτωση που το προϊόν που σας παραδoθεί είναι λανθασμένο (δηλαδή δεν είναι το προϊόν της παραγγελίας σας) μπορείτε να το επιστρέψετε πίσω σε εμάς, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, στη διεύθυνση:

Best4baby - Ομηρόλης ΟΕ
62 μαρτύρων 35
713 04 Ηράκλειο-Κρήτης

Η επιστροφή λανθασμένου προϊόντος γίνεται δεκτή μόνο και εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει ανοιχτεί ή αποσφραγισθεί, δεν είναι λερωμένη ή αλλοιωμένη, ή βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του. Επίσης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας, ώστε να μας ενημερώσετε για την πρόθεση σας για επιστροφή του προϊόντος. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά (τηλ.: 2810311670), είτε ηλεκτρονικά  στο e-mail: info@best4baby.gr.

Εμείς, αφού παραλάβουμε το προϊόν και πιστοποιήσουμε ότι όντως ειναι λανθασμένο, θα προχωρήσουμε στην επιστροφή του αντιτίμου, με βάση τον τρόπο επιστροφής που θα έχουμε συνεννοηθεί, συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων αποστολής που εμείς θα πληρώναμε για να στείλουμε το προϊόν.

Επιστροφές προϊόντων που δεν πληρούν τους παραπάνω όρους δεν θα γίνονται δεκτές.


2. Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:

 

Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος.

Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη.Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προς τον πελάτη.

Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μόνο αν διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωμάτικό, σε κάθε άλλη περίπτωση ο  ΠΕΛΑΤΗΣ υποχρεούτε να πληρώσει το ποσό της επιστροφής.


Σε περιπτώσεις τεχνικού προβλήματος και κάλυψης εγγύησης: θα πρέπει να απευθυνθείτε στο αρμόδιο Service Center.

Το Service Center μπορεί να σας ενημερώσει για όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν στην εμπορική εγγύηση του προϊόντος καθώς και τη διαδικασία αποκατάστασης της βλάβης.

Επικοινωνήστε με το Service Center για πληροφορίες σχετικά με:

    -Τη διάρκεια της εμπορικής εγγύησης του προϊόντος

    -Τη διαδικασία αποκατάστασης βλάβης

    -Πού μπορεί να γίνει η αποκατάσταση της βλάβης